wtorek, 14 marca 2017

Denko #7


Zapraszam na małe podsumowanie zużytych produktów. Zobaczcie po co warto sięgnąć, a co okazało się kompletnym bublem...

Zaczynam od największego pustego opakowania.  Mleczko pod prysznic Luksja care pro restore-
bardzo fajny produkt pod prysznic i do kąpieli, zakupiony w Biedronce za ok. 8 zł (750 ml). Mleczko świetnie pachnie, nie wysusza skóry po kąpieli, używała go cała moja rodzina. Duży plus za wygodną pompkę! Polecam!


 Suchy szampon do włosów Oriflme Hairx Pure Balance. Uwielbiam  testować coraz to nowe suche  szampony. Mam swojego ulubieńca w tej kategorii (Dove Hair therapy) i zawsze jestem ciekawa, czy nowy produkt przebije ten z Dove. Kiedy zobaczyłam w katalogu ten kosmetyk, również postanowiłam go zamówić i przetestować. Niestety okazał  się totalnym bublem! To chyba mój najgorszy suchy szampon jaki miałam.  Efekt odświeżenia jest minimalny, ledwo zauważalny. Utrzymuje się maksymalnie do pół godziny po nałożeniu. Produkt ten sprawił, że straciłam zaufanie do marki Oriflame i przestałam od nich cokolwiek zamawiać...
Regenerująco-odżywczy krem do rąk z olejkiem arganowym z Avon. Choć nie jestem fanką kremów do rąk z Avon, tu spotkało mnie miłe zaskoczenie! Krem pochodzi z droższej serii  pielęgnacyjnej-  Planet spa. Za małą tubkę o pojemności 30 ml zapłacimy ok 9 zł. To dosyć sporo, ale warto po niego sięgnąć. Jest wydajny, ponieważ już niewielka ilość ładnie nawilży nasze dłonie.   Idealny dla fanek cięższych zapachów, bo pachnie naprawdę intensywnie. Mała pojemność idealna do torebki czy kieszeni.

 Olejek do twarzy AA Cosmetics Oil Infusion2. Produkt o pojemności 15 ml, w szklanej buteleczce, wyposażonej w pipetę. Używany był przeze mnie nieregularnie, jeżeli chodzi o pielęgnację twarzy. Sięgałam po niego wtedy, kiedy potrzebowałam dodatkowego wieczornego nawilżenia i lekkiego natłuszczenia. Bardzo ładnie się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Dodatkowo używałam go do pielęgnacji skórek po manicure.
Loreal Preference High Shine Conditioner. Odżywka upiększająca kolor dołączona do drogeryjnej farby do włosów Preference do 6-krotnego zastosowania. Bardzo ładnie pachnie, ale działania jakie przewidział producent  niestety u siebie nie zaobserwowałam. Włosy zachowywały się jak po wszystkich innych odżywkach. Nic szczególnego...

Nic dentystyczna Prokudent med sensitive. Czyszczenie przestrzeni miedzy zębowych nicią dentystyczną to mój obowiązkowy zabieg po wieczornym myciu zębów. Produkt zakupiony w Rossmannie. Czyści bardzo skutecznie, ponieważ nić pecznieje pod wpływem śliny Polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz