sobota, 1 października 2016

Nowości na mojej kosmetycznej półce



W dzisiejszym poście krótka charakterystyka nowych kosmetyków, które znalazły się na mojej pielęgnacyjnej półce.
 Zapraszam...

1. Montibello Smart touch 12 in 1. Kuracja do włosów w sprayu, która ma za zadanie sprawić cuda na głowie: odżywić, nawilżyć, odbudować, ochronić kolor, skleić rozdwojone końcówki itd, itd... Kosmetyku tego nie znajdzhiecie na drogeryjnych półkach, ale w sklepach i hurtowniach fryzjerskich, jest to bowiem produkt profesjonalny. A zakupiłam go za 5 zł w Empiku. Był dołączony do dwumiesięcznika Face&Look. Na Ceneo kwoty za ten produkt zaczynają się od 49 zł, więc myślę, że zrobiłam dobry deal. Co do samego działania, to jestem naprawdę zadowolona. Mimo, iż użyłam go dopiero kilka razy, efekty są zadowalające. Włosy są rzeczywiście odżywione, lepiej się rozczesują i przyjemnie pachną. 

2. Farmona Tutti Frutti Odżywczy olejek do ciała argan & awokado. Najbardziej zachęciła mnie cena (wyprzedaż w Tesco). Wynosiła 5,90 zł za 200 ml buteleczkę . A skoro cena jest tak atrakcyjna, to postanowiłam wypróbować go na sobie. Olejek pięknie pachnie, ale trzeba poczekać, aż całkowicie wchłonie się w skórę. Nie jest to suchy olejek, który ciało natychmiast " wypije"- raczej dla tych co mają dużo czasu na wieczorne rytuały.

3. Rossmann baby dream Pflegeol. Oliwka pielęgnacyjna dla kobiet w ciąży i nie tylko. Czytałam bardzo dobre opinie na jej temat. Dziewczyny stosują ją nie tylko do zabezpieczenia przed rozstępami, ale tez np. olejują włosy. Ja od czasu do czasu postaram się jej użyć zamiast balsamu nawilżającego po kąpieli, na wilgotną skórę. 

4. Soraya Magia Olejków cera sucha- nowość w ofercie firmy Soraya. Świetny, uniwersalny krem do cery suchej (na dzień i na noc). Użyłam go już kilka razy i jest rewelacyjny! Ładnie nawilża, delikatnie natłuszcza,  ma lekką konsystencję i pięknie pachnie. 

4 komentarze: