środa, 1 marca 2017

Isana Hand Konzentrat



Kilka tygodni temu, będąc w Rossmannie zauważyłam nowość na półce z produktami pielęgnacyjnymi do rąk. Był to Koncentrat do dłoni marki własnej Rossmanna -Isany.
 Pamiętam, że na jakimś blogu czytałam pozytywną recenzję na temat tego produktu, a że był dodatkowo w promocji, to szybko znalazł się w moim koszyku.

Na pewno używałam już kiedyś tego typu produktów, czyli bardzo gęstych, skoncentrowanych kremów do rąk, więc wiedziałam czego się spodziewać. Np. taki produkt ma w swojej ofercie Lidl. Jest to krem marki Cien  nazywa się chyba S.O.S.

Co do naszego koncentratu do rąk z Isany, jest to produkt o pojemności 75 ml, zamknięty w niewielkiej, wygodnej do otwierania (na klik),  miękkiej tubce. Lubię kiedy kosmetyki zamknięte są w tubkach, wtedy bardzo łatwo wydostać końcówkę produktu, po prostu przecinając opakowanie. Bardzo wydajny! Uwaga- starcza na ok. 300 zastosowań! 



Stosuję koncentrat od tygodnia, regularnie raz dziennie. Zwykle wieczorem, ponieważ jest gęsty i  treściwy, pozostawia tłustawy film na skórze. W ciągu dnia może to przeszkadzać, dlatego najlepiej jest zastosować go już jak leżymy wieczorem w łóżku. Nie zapominajmy również o wtarciu go w skórki i paznokcie.
Zawartość gliceryny i witaminy E bardzo dobrze działa na moją suchą skórę rąk. Na długo ją nawilżając i delikatnie natłuszczając. Bardzo podobają mi się efekty tej kuracji. Od czasu do czasu aplikuję koncentrat również na dłonie męża, który większość dnia zawodowego spędza na zewnątrz, w różnych przecież warunkach atmosferycznych.

 Bardzo dobrze regenerujący suchą skórę rąk produkt, za nieduże pieniądze, dostępny w każdym Rossmannie, polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz