poniedziałek, 26 czerwca 2017

Kosmetyki Himalaya Herbals


Kilka tygodni temu zgłosiłam się do testów kosmetyków Himalaya Herbals i szczęśliwie zostałam wybrana jako jedna z pięćdziesięciu blogerek, która otrzyma paczkę z kosmetykami tej marki.
Z Himalaya znałam się już wcześniej. Używałam peelingu z łupinkami orzecha włoskiego. Kosmetyk sprawdził się u mnie na 5 z plusem, dlatego byłam ciekawa nowości jakie podarowała nam firma.
Każda z dziewczyn otrzymała 5 kosmetyków do testów: krem do twarzy i ciała, pastę do zębów, piankę do mycia twarzy oraz maskę i peeling z serii Neem (Miodla Indyjska- zioło o właściwościach antybakteryjnych i oczyszczających).

HIMALAYA Intensywnie nawilżający krem do twarzy i ciała



Jako pierwszy otworzyłam właśnie ten produkt. Gęsty, odżywczy krem zamknięty w lekkim, estetycznym słoiczku o pojemności 150 ml wypróbowałam jako balsam nawilżający po kąpieli. Sprawdził się fenomenalnie! Krem bardzo ładnie nawilża i lekko natłuszcza skórę. Dobrze się wchłania i nie pozostawia lepkiego filmu na powierzchni ciała. Kosmetyk uniwersalny i dla każdego członka mojej rodziny. Z powodzeniem po kąpieli stosuję go ja, mój mąż oraz 5-letnie dziecko.


HIMALAYA Peeling oczyszczający i maseczka z Neem



Obydwa kosmetyki zawierają wyciąg z  rośliny Neem o cechach skutecznie oczyszczających skórę twarzy i zapobiegających powstawaniu wyprysków.
 Maseczka (tubka od lewej) to produkt o gęstej konsystencji, o naturalnym, przyjemnym zapachu, który porównałabym do anyżu. W swoim składzie zawiera m.in.: krzem, tlenki żelaza, glin, magnez, wapń oraz glinkę, która zastygając na twarzy fajnie ściąga pory, wygładza cerę oraz sprawia, że zaskórniki stają się mniej widoczne. Stosowałam 2 razy w tygodniu.

Peeling (tubka od prawej) bardzo dobrze radzi sobie z usunięciem obumarłego naskórka. Za sprawą mikrogranulek z pestek moreli wygładza i oczyszcza twarz z wszelakich zanieczyszczeń. Po jego użyciu twarz jest ładnie wygładzona i rozświetlona. Stosuję co 2 dzień.

HIMALAYA Pianka do mycia twarzy z Neem



Kosmetyk o przyjemnej w użyciu formule delikatnej pianki! Nie zawiera mydła, które wysusza skórę twarzy. Opakowanie wyposażone w poręczną pompkę- to lubię! Zdradzę wam sekret. Podczas weekendowego wyjazdu,  zapomniałam żelu pod prysznic i ten kosmetyk z powodzeniem mi go zastąpił.  Nie tylko skóra twarzy była dobrze oczyszczona, ale i całe ciało. Wielkim plusem jest to, iż po użyciu nie czujemy dyskomfortu w postaci ściągnięcia cery. Idealnie byłoby, gdyby pianka zmywała również makijaż oczu. Tu producent zaleca akurat omijać tę strefę.

Himalaya wybielająca pasta do zębów Sparkly white


Otwarcie przyznam, że miałam pewne obiekcje co do tego produktu. Preferuję raczej pasty o mocnym, miętowym smaku. Ziołowe się u mnie  nie przyjęły. Poza tym mam nadwrażliwe zęby i używam jedynie past przeznaczonych do zębów z tym problemem.
Spróbowałam jednak wypróbować i tą...
Po umyciu zębów okazało się, że pasta nie ma typowego dla ziołowych past smaku. Już mi się spodobało! W moim odczuciu to delikatna, słodka mięta połączona z jakimiś owocami. Bardzo przyjemnie się jej używa, dobrze się pieni i czyści zęby. Po użyciu jej są jakieś takie gładkie! Moje zęby są rzeczywiście bielsze, ale to raczej zasługa opalenizny, która podbiła ich biel. Co do nadwrażliwości, to nie zaobserwowałam na razie niepokojących objawów.

I to już wszystkie kosmetyki marki Himalaya, które miałam okazje przetestować. Stawiam im bardzo dobą ocenę za naturalny skład, wydajność, właściwości oczyszczające, atrakcyjne opakowania i niewygórowane ceny!

A czy wy próbowałyście produkty tej marki? Jakie wrażenia? Cały asortyment i więcej informacji znajdziecie  TUTAJ


4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś jakiś krem do twarzy tej firmy, ale niestety mnie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja stosowałam tylko do pielęgnacji ciała. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Również mam okazję przetestowania tego zestawu! Jest świetny i doskonale działa na moją skórę twarzy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość, że pasuje Twojej cerze!

      Pozdrawiam!

      Usuń