środa, 14 września 2016

Ambasadorka Le Petit Marseillais


Jest mi niezmiernie miło, że dołączyłam do grona Ambasadorek marki Le Petit Marseillais. Na zdjęciu powyżej paczka ambasadorska i 3 świetne produkty pod prysznic oraz mnóstwo próbek do rozdania koleżankom i rodzinie.
W tej edycji marka rozesłała do wypróbowania następujące produkty (od lewej):
  • Pielęgnujący Balsam pod prysznic masło Arganowe, Wosk Pszczeli i olejek Różany
  • Pielęgnujący Balsam pod prysznic Masło Shea i Akacja
  • Żel pod prysznic malina i Piwonia
Wszystkie produkty już wypróbowałam. Jestem zadowolona z ich właściwości pielęgnacyjnych oraz nawilżających. Często zdarza się, że wieczorem po prysznicu "padam na twarz" i nie mam już siły ani ochoty wcierać balsamu nawilżającego. Jedyne, o czym marzę- to łóżko.
Po użyciu tych produktów (zwłaszcza z masłem shea) naprawdę można sobie raz na jakiś czas odpuścić balsam i nie czuć dyskomfortu skóry w postaci ściągnięcia czy pieczenia. Dla mnie to wyjście idealne!

Dziewczyny, nie macie nic do stracenia. Jedyne co musicie zrobić to zalogować się do portalu
                                                       www.ambasadorkalpm.pl
wypełnić ankietę i czekać na wiadomość o nowej kampanii. A może taka wartościowa przesyłka niebawem trafi w wasze ręce, Ja na pewno wezmę udział w kolejnej zabawie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz